000 01257nom a2200217 i 4500
997 0 0 _e2
008 230727s2016 be ||||a |||| ||| ||spa d
020 _a5414301520429
080 _a79
100 _aPEETERS, Raf
_eaut
_945424
240 _aBlancanieves Deluxe
245 _aBlancanieves Deluxe
_b: Juego de lógica para preescolares
260 _aBélxica
_b: SMART GAMES
_c, 2016
300 _a820 gr.
_b: Material de plástico multicolor
_c; 24 x 7 x 18 cm
_e+ instrucións e conto no interior
500 _aNeste xogo tráballanse as seguintes habilidades cognitivas: percepción espacial, linguaxe, resolución de problemas, pensamento flexible e lóxica.
505 _aCaderniño con regras do xogo. Caderniño con propostas de xogo e solucionario. Bolsiña plástica con pezas: 7 ananiños, 1 bruxa, 1 Branca de Neve. Modelo da casiña.
520 3 _aO obxectivo do xogo é axudar aos ananiños a atopar a Branca de Neve. Temos que ter en conta as dúas modalidades de xogo: desde o interior ou desde o exterior.
521 _aPRI12
650 _aXogos
_xContos tradicionais
_xLóxica
_xPercepción espacial
_xLinguaxe
_xPensamento flexible
_xResolución de problemas
_9131752
856 _uhttps://youtu.be/5-Hn8SEc2nk
_uhttps://youtu.be/16ul1s1KVgM